Sunday, September 6, 2009

我的爱

又来到这个车站,
不想看到的路口,
我不想再次离开你身边,
泪水在眼眶里徘徊。。。

时间残忍的一直流,
一点同情也不留,
我的心沉着,深深跌落,
只想拥抱着我们现在的所有。。。

我不是一定要你爱我,
只是让我好好的爱你,
就算只能看你背影,
我也不顾一切地前进。。。

我不是一定要拥有你,
只想拥抱爱你的时机,
感受爱来过的美丽,
爱你就如我的呼吸。。。

再次回到那时候,
不想离开的镜头,
我拥抱着你,不想放手,
不想让遗憾出现我爱情里头。。。

我不是一定要你爱我,
只是让我好好的爱你,
就算只能看你背影,
我也不顾一切地前进。。。

我不是一定要拥有你,
只想拥抱爱你的时机,
感受爱来过的美丽,
爱你就如我的呼吸。。。

我只想给你我要的爱,
在无奈的场合变期待,
期待我们一起的未来,
终于等待的那天已来。。。

谢谢所有你给我的爱,
我的心只为你而存在,
除了你以外的依赖,
有谁能叫我去勇敢,
没有任何人能取代,
只有你能给我的爱。。。

2 comments:

  1. So sweet... I bag your lover will love you till the end of time... Just appreciate this love. People normally said that you are lucky if you love more than once but I believe in one love, cos some people don't even have one love, so I can see now you have one love. Take it serious babe!

    ReplyDelete
  2. haha... thx for the comment ya!! haha.. is a simple and normal lyric that i wrote~haha... very happy that actually u like it!!! wakaka...

    ReplyDelete